Kannotekina - 2013-04-13 15:44:10

Regulamin jest krótki i zwięzły, aby każdy mógł sobie pozwolić na to żeby go przeczytać, i aby później nie było "Ja nie wiedziałem".
Proszę przynajmniej przeczytać to co jest podkreślone.

Formalności
1. Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta przez użytkownika.
2. Zabronione jest obrażanie innych użytkowników, odwoływanie się do podziałów rasowych, religijnych etc.
3. Mimo wyłączonego automatycznego cenzurowania, zabronione jest używanie wulgaryzmów. Jeśli tak się stanie, dany post dostanie odpowiednio edytowany przez moderatora.
4. Przy rejestracji mailem wysyłane jest hasło tymczasowe, które później można zmienić.
5. Wszelkie pytania na temat forum można zadać w dziale "Forum -> Ogłoszenia i aktualności -> Pytania dotyczące forum".
6. Na całym forum jest bezwzględny zakaz reklamowania swoich stron. Oczywiście dozwolone jest przesyłanie linków zewnętrznych, ale tylko dla korzyści użytkowników forum.
7. W każdej sytuacji nie uwzględnionej w regulaminie decydujący głos należy do Administratora.

Zakładanie wątków
1. Przed założeniem wątku należy upewnić się że nikt nie stworzył już podobnego, w innym przypadku może zostać on usunięty.
2. Przed założeniem wątku należy upewnić się że zakłada się go w odpowiednim dziale, w innym przypadku zostanie on przeniesiony.
3. Tytuły wątków odcinkowych w zakładce "Adventure Time -> Odcinki" muszą być tytułem danego odcinka.

Pisanie postów
1. Co do off-topu: tak już jest, że czasami zdarzy się przesunąć dyskusję na dalszy tor i bez sensu jest od razu usuwać takie posty. Należy jednak pamiętać jaki był początkowy cel dyskusji i w miarę możliwości do niej powrócić.
2. Przy pisaniu postów możliwe jest korzystanie z edycji za pomocą BBCode.
3. Zabronione jest dublowanie postów, jeśli chcesz coś dodać użyj opcji "edytuj".
4. Staraj się przestrzegać zasad ortografii i interpunkcji, w miarę możliwości błędy takie będą poprawiane przez moderatorów.
5. Spoilery (czyli treści zdradzające fabułę odcinka) muszą być tagowane za pomocą guzika "spoiler" umieszczonym w menu pisania postu. Tyczy się to szczególnie odcinków, które przedwcześnie wyciekły do internetu! Nie tyczy się to jedynie zwiastunów, Promo Artów i oficjalnie opublikowanych streszczeń odcinków.
6. W wątku "Adventure Time -> Odcinki -> Linki do odcinków" nie można umieszczać spoilerów, nawet otagowanych.
Do dyskusji są wątki przeznaczone konkretnym odcinkom.
7. Jeżeli czyjś post wyjątkowo ci się spodobał lub wyjątkowo nie spodobał, przy każdym poście, w tabeli profilu znajdziesz charakterystyczne guziki: plusy http://www.adventuretime.pun.pl/img/warn_add.gif i minusy http://www.adventuretime.pun.pl/img/warn_minus.gif. Decydują one o tzw. punktach reputacji, którymi możesz obdarzać innych użytkowników. Jednym punktem raz na 5 godzin.

Avatar
1. Maksymalna wielkość avatara to 150x150px.
2. Maksymalny rozmiar avatara to 278700 bajtów.
3. Zabronione jest obieranie za avatar obrazów .gif, bo to razi w oczy.

Sygnatura
1. Maksymalna długość sygnatury to 400 znaków.
2. Maksymalna ilość linii to 4.
3. W sygnaturze możliwe jest korzystanie z edycji za pomocą BBCode.
4. Zabronione jest wklejanie do sygnatury obrazów .gif, bo to razi w oczy.

W razie dodatkowych pytań proszę kontaktować się z administratorem strony:

kannotekina@onet.eu

www.bucktick.pun.pl www.dominiumcienia.pun.pl www.mse.pun.pl www.navigator.pun.pl www.pggdamibm.pun.pl